Our story starts from 1st year of diploma

We (9 of us) like to say whatever we want to. HAHA!

Wednesday, February 24, 2010

ikan kembung!

this is a picture of me (thia) in middle zila mazni and si ikan kembung shasha. HAHA
ni baru gambar pertama ya tuan-tuan dan puan-puan.



seterusnya, terdapat 2 ikan kembung di sini ya. di belah kiri saya iaitu mak ikan kembung bernilai rm21 sekilo ya.. disebabkan oleh pipinya yang agak besar (compared to si anak ikan kembung zila mazni )



okay, beralih pula ke gambar ini.. iaitu saya (thia) yang control ayu dan ikan kembung shasha yang tidak jatuh sahamnya mengekalkan rm21 sekilo ya tuan-tuan dan puan-puan. anak ikan kembung yang berada di tengah-tengah macam biasalah yaa.. kurang sedikit harganya. al maklumlah! belajar dari mak ikan kembung. hihi



sebelum itu, saya memohon maaf kerana gambar ini kurang jelas ya tuan-tuan dan puan-puan. gambar ini menunjukkan trip kami ke melaka. ikan kembung tetap ikan kembung okay. tapi cuba perhatikan betul-betul. mungkinkah ikan kembung ini mahu naikkan harganya kerana pipinya yang agak kembung? hihi







oklah, setelah penat membeli belah di melaka.. kami pun tersempak dengan rakan seangkatan.. ohh siapa ya nama dia. maafkan saya kerana terlupa. haha. JAHAT AKU! di sebelah kiri saya.. terpaling terkiri.. to the left..to the left.. ialah anak ikan kembung ya.. wah! dah setanding mak nampak!!




ha, gambar ni paham2 je lahhh .. ponat den ulas :D






HA, INI AGAK PERFECT. tiada ikan kembung. cuma tangan diletak di pipi sahaja ya tuan-tuan dan puan-puan..




2nd last.. hahahahhahahahahha ikan kembung shasha terhebat...
akan tetapi..... jeng jeng jenggg






rakan sekeclazmate kita faiz, mahu belajar teknik2 ikan kembung dari shasha. hihi






oklah, post ini rekaaan semata-mata. no hard feeling ya.
p/s sha: aku menang! haha
p/s faiz: hehe jgn marah... harap2 ko x baca post ni ;P
p/s zila : usaha dengan lebih sdkit untuk jadi anak ikan kembung ya :)
p/s geng: bagilah makan blog kita ni!! dia laparrr!!
ok, lots of love
thia ulala muah cup cup <3

No comments: