Our story starts from 1st year of diploma

We (9 of us) like to say whatever we want to. HAHA!

Tuesday, October 30, 2012

Just post a photo

New semester. Semester 5


Kedah-Penang trip.

Wednesday, August 15, 2012

Semester break part 4

Salaam geng.. how are you guys?

So semalam, Aai and I sempat berjumpa time cuti semester.. Which we promised to go to KLCC since belajar hari tu..

Thought of belanja Aai Nandos (hihi) tapi apakan daya.. kita kan puasa :P



btw, as time strikes 8.30am.. I was there.. at KLCC and tried to call Aai so many times.. 
(Dah agak dah dia tidur)

So she was kinda late for our date..

She reached KLCC around 10.45am

Time tu aku dah habis round 1 KLCC dah.. hahahahahha.. 

So below, gambar aku di Korea sementara menunggu Aai datang dengan muka baru bangun dia ~



Time ni Aai dah sampai, so kitorg pun pusing2 lahh.. Ingat nak pergi Petrosains wakakaka tapi Aai cakap boring ~


Then from KLCC, kitorg pergi Pavilion jalan kaki!

Nasib baik throughout jalan tu ber aircond.. Else, lagi semputtttt..

Haaa, ni Qaqa.. time ni dalam fitting room Forever 21.. Yes, dorg shopping seluar raya ~



Alhamdulillah, our date went well =)


So, you guys bila lagi kita nak keluar sama-sama ni? Rindu laaaa.. =)

Hopefully soon?


xoxo

Thia


Wednesday, August 8, 2012

sebenarnya panjang yang aku tulis, tuk post yg sebelum nie, tapi aku x taw kenapa tulisan dia rosakk..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh feduppp...ok la try next time...huhuhuhu
its been a while..............geng dah nak raya dah..weheeeeeeeee...soo nek cuti sem nanti jangan lupa bawak kue raye berbakul bakul k..=D..harini baru berkesempatan tengok blog..@_@ kemain besar lagi mataku ini melihat blog...rajin a'ai n thia menulis..hahah..gud2 keep it up...a'ai, yg pasal kawen tue aku setuju la sesangat, mmg x sabar,huaahuahaa..*mood gatal.....kat sini aku nak ucap tahniah kat geng, yela kita pun tahu kan result dah kua..keep it up geng!!<3 p="p">







                                         GHAYE!!!!!!

Suasana Hari Raya - Anuar & Ellina

Wednesday, July 25, 2012

Best Student.


With our Subject Heading lecturer :)

UPDATE AS A COVER PHOTO taw!

Saturday, July 21, 2012

Little fingers and Ramadhan

Assalamualaikum.


First of all, Selamat Ber-enjoy-ing! Now, our little fingers can rest for 2 months. No pens or pencil. Shuhh shuhh! Wohoooo finally we end our semester 4 with a great big smile. Walaupun paper for this semester "senang macam makan kachang". Betul tak?! Well, kita semua dah cuba yang terbaik untuk diri, family and masa depan kita. Now lets pray, mudah-mudahan kita semua masih boleh tersenyum tengok result nanti. Amin.

Oh ya, dont forget to take opportunity di bulan Ramadhan kali ini. Alhamdulillah, kita semua masih diberi kesempatan untuk merasa dan menikmati bulan Ramadhan. Selamat Berpuasa, A'ai ucapkan pada semua yang baca OLB blog ni and semestinya pada semua mucuk-mucuk OLB A'ai. Jum bulan puasa ni kita build-up skill memasak memandangkan semua dah berangan nak kahwin kan, heee.

Before i end this blog untuk pergi berperang di dapur,
i would like to say Minta Maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki pada semua yang mengenali diri ini. (sedihla plak) Especially to my OLB frens Shasha, Thia, Farah, Makleb, Mazni, Yaya, Syira and Jan. Sorry kalau ada terkasar bahasa, ter-moody tak tentu pasal and etc etc... You girls rock my world, thank you girls :)

Selamat bercuti and selamat berpuasa.
ILOVEYOU girls.



p/s:
- Thanks for the picture Thia. :')
- Buat Makleb, jangan lupa undi pukal kat ustazah ye. Haha.
-For the rest, errrrrrr as always luv you.